大戰必備⋯⋯飲一杯打不死

urban-nutters-blog-why-holland-english-love-gin

事件起源係十六世紀時值80年戰爭,當時大戰連場,由荷蘭一方聯同盟軍戰鬥西班牙葡萄牙聯軍。


作為荷蘭嘅盟軍英國,緊隨荷蘭嘅腳步同對方展開大戰,喺大戰期間英軍每每見到荷軍嘅戰意非常高昂、勇氣非凡,全部人都非常之好奇到底點解佢哋咁堅揪。

urban-nutters-jenever-gin-1575

呢個時候,有人就發現佢哋喺打仗之前飲用一種酒精類飲品叫做Genever/Jenever(荷蘭文嘅杜松子酒)。

佢哋就覺得:「嘩咁犀利!等我又飲吓先!」飲完個個都生生猛猛、精力充沛、連戰連勝,派畀佢哋嘅勇氣仲多過梁靜茹帶畀佢哋嘅勇氣,呢個就係英國人開始認識Gin(杜松子)嘅過去。

由呢個時候開始,英軍就開始學飲Gin酒,其後更將Gin嘅文化帶返英國本土。之後慢慢Gin亦成為英國人不可分割嘅酒文化,就係咁開啟咗地球人對Gin嘅狂熱。

urban-nutters-king-roberts-2-gin

作為地球村一員嘅香港,我哋都曾成為日不落帝國嘅一員,好早就開始有Gin 呢隻酒,我就細細個就聽阿媽講Gin酒浸提子乾可以幫助舒緩關節炎。

所以King Robert II Gin就係我第一隻認識嘅Gin,我阿媽就係第一個教我飲Gin嘅人。

urban-nutters-sapphire-bombay-gin

後期大個啲可以去酒吧就梗係飲Gin & Tonic,Gin就一定係Bombay Sapphire 啦!又香,個樽又靚,唔識嘅囡囡聽到你咁識叫,一定覺得你好有品味,仲唔溝死囡(我本人係靠樣嘅,呢啲留畀你哋)。

講住咁多先,下次再講下飲Gin除咗可以令你更有勇氣之外,仲點樣可以令你身體健康。One Gin a day,keeps the doctors away。

網上圖片

William Lee

自命八卦,即是好有好奇心,使他更有創作力,William認為Gin的好玩之處就是飲Gin、造Gin方式日新月異。「Gin對我嚟講係好廣闊嘅嘢,有排玩!會係繼vodka之後最強大嘅烈酒,有機會取代威士忌地位!」未來的Gin會更好玩,更有彈性。他甚至希望憑他的創作力,為這種最易成為話題的酒整合一個專業認證,媲美其他飲品。

留言

Your email address will not be published.