江湖佬味覺之旅系列:精品手沖檸茶

urban-nutters-blog-nigel-coffee-exploring-uncle-of-lemon-tea-shop

檸檬茶,港人不可或缺的飲品。香港一直用新X士檸檬,黃色嗰隻,但原來檸檬都有好多品種:有果香、有花香的,詳細就大家自己上網絡世界慢慢搵資料。


今日我飲呢杯,店員就告訴我有三款檸檬品種在內,分別是香水檸檬、青檸檬及黃檸檬,搞到我聽完都成個腦都係黃色……再加上原來也可以揀唔同茶底,甚麼綠茶、鴨屎香等等。

我的伴侶都算係一個愛飲檸茶的人,我都知港式配嘅茶底都係甚麼3號、錫蘭等等,至於調配比例則是家家不同,但我今日飲這杯,可以話只有第一啖好吸引我,之後就歸於平淡。

不過,大家都明白,味道嘅嘢,好個人嘅。大家都係跟隨自己口味去選擇便好了,不用太着重甚麼食神推介啦!

Nigel Ng

身懷絕技,Nigel視每一粒咖啡豆為獨立個體,會以最細心技術,烘焙出精品咖啡豆的最佳風味曲線,所以沖出來的咖啡,有獨一無二的情感。
他不會說希望藉咖啡達至世界大同,反而著重眼前:先來吧、玩一下!慢慢就有好事發生。

留言

Your email address will not be published.