江湖佬味覺之旅系列:靚包襯靚啡

urbannutters-blog-coffee-nigel-coffee-exploring-espresso-machine

這是一家比較有名氣的咖啡店,午飯後前來,爆場!好多潮男索女,但店員卻冇咩表情,可能真是太攰啦!


呢間店有現場麵包製造,出爐嗰刻簡直令我又以為自己炒緊豆,真係不禁問自己,而家到底存在喺第幾度空間……

數年前和伴侶去韓國睇咖啡展,也去過一間咖啡店,概念也和這間一樣,有現場麵包製作,由香濃咖啡來襯托。

urbannutters-blog-coffee-nigel-coffee-exploring-mm-shop-latte

反觀香港,仍然未能做到。究竟是落後?或是市場仍未有穩定顧客支持?

Nigel Ng

身懷絕技,Nigel視每一粒咖啡豆為獨立個體,會以最細心技術,烘焙出精品咖啡豆的最佳風味曲線,所以沖出來的咖啡,有獨一無二的情感。
他不會說希望藉咖啡達至世界大同,反而著重眼前:先來吧、玩一下!慢慢就有好事發生。

留言

Your email address will not be published.