江湖佬味覺之旅:終於冇中伏

都係自己摸索探店感覺良好啲!講真,係個牌匾吸引我的。入到去,店主熱情招待我,反而令我唔太習慣。

有趣事如下:

1.呢間店冇指定一盅三件

2.呢間店除咗espresso、cafe latte、cappuccino、flat white & dirty之外,冇flavour latte同 cafe mocha。

3. 有手工啤

咩叫一盅三件?就係指定咖啡儀器,一部La Marzocco半自動咖啡機及三部頂級品牌磨豆機。

而令我開眼界嘅,就係呢間玩brew bar設計,正!

加上一樣,佢有三款奶畀我們揀,燕麥、鮮奶及巴氏德高溫消毒UHT。貼心~

少少的六至八個位,好有心做每一杯咖啡,讚!而且係終於冇中伏。

Nigel Ng

身懷絕技,Nigel視每一粒咖啡豆為獨立個體,會以最細心技術,烘焙出精品咖啡豆的最佳風味曲線,所以沖出來的咖啡,有獨一無二的情感。
他不會說希望藉咖啡達至世界大同,反而著重眼前:先來吧、玩一下!慢慢就有好事發生。

留言

Your email address will not be published.