//

情人節酒單4道

每次過節要我寫專題都係好難嘅事,因為分享係發自內心嘅,所以我每次不知不覺就會打滿一頁粗口。 (致編輯部:我都冇情人,點知情人節咩感受呀?)

咁又真係唔好忘記,「慶祝要飲酒,唔開心要飲酒」呢個人生道理。咁就試吓用酒,飲吓愛情嘅4個唔同階段。

第1道「萌芽」 : Lunaqua 柚子蜂蜜 

開始之先,就唔想直接飲烈酒,怕愛情道路太難行。呢個只有12%酒精濃度嘅柚子味酒就非常有愛情開始萌芽嘅感覺,柚子嘅清新加蜂蜜嘅清甜,雪凍直接飲,真係醒神。

Caption: Lunaqua 雪櫃雪凍直接飲/加冰飲

第2道「熱戀」 :Rock Rose Gin Summer Edition

當兩個人相愛,就會好似玫瑰盛開咁,咁燦爛奪目。

呢隻Gin用pinapple sage(菠蘿鼠尾草)、meadowsweet(繡線菊)及elderflower(接骨木花),為你嘅Gin and Tonic增加清甜味道同埋花香,尤其配合Fever Tree嘅Elderflower Tonic進一步提升花香味,簡直甜到入心。

Caption: Rock Rose Gin Summer Edition 配 凍Fever Tree Elderflower Tonic 加冰飲

第3道「意外」:Broken Heart Gin 

呢個係一個BL故事:兩個男士相識相知,成為摯友,一齊為做好Gin嘅夢想奮鬥。

事與願違,其中一位喺途中不幸先離開,另一位擦乾淚水,堅持為摯友完成夢想,用行動話畀大家知,咩係完美嘅Gin:用11種植物配方,製作出香料、花香、乾爽、清新的完美平衡,一齊為佢地嘅愛情結晶飲杯啦!

Caption:  Broken heart Gin 配 凍Folkington’s Indian tonic 加冰飲/Dry Martini

第4道「打氣」 :Lunaqua 菊花

Lunaqua 菊花酒,好似係一個為咗喺愛情路上荊棘滿路嘅加酒站一樣,清香解愁。入口甘甜潤滑,配上菊花香氣,修長餘韻,加上酒精唔濃,用室溫飲可為一個美麗嘅晚上作結。

Caption: Lunaqua 室溫直接飲用

介紹咗多好酒,我都有啲醉喇,係開心嘅醉。無論大家有冇情人都好,都希望有個充實愉快嘅情人節。

William Lee

自命八卦,即是好有好奇心,使他更有創作力,William認為Gin的好玩之處就是飲Gin、造Gin方式日新月異。「Gin對我嚟講係好廣闊嘅嘢,有排玩!會係繼vodka之後最強大嘅烈酒,有機會取代威士忌地位!」未來的Gin會更好玩,更有彈性。他甚至希望憑他的創作力,為這種最易成為話題的酒整合一個專業認證,媲美其他飲品。

留言

Your email address will not be published.