江湖佬味覺之旅:「烘深啲」的結果

嚟到一家咖啡+威士忌嘅店,兩個女仔開嘅。最近因為改變營運策略,她們分別外出探店,而聘請了一位員工,服務態度及沖啡手勢就麻麻。

冇咩客,靜靜地自己一個人,坐下來點了Espresso試試他的功力。House Blend,入口甜同滑,但後勁嘅苦……真係呢……烘得太深了,是苦澀、燒膠及煙燻味。

店員問我:「Espresso飲唔飲得慣?」我話有啲苦,佢話House blend用嚟襯威士忌飲品多,要烘深啲。

不過我都知會中伏,因為飲espresso畀個大杯我。

Nigel Ng

身懷絕技,Nigel視每一粒咖啡豆為獨立個體,會以最細心技術,烘焙出精品咖啡豆的最佳風味曲線,所以沖出來的咖啡,有獨一無二的情感。
他不會說希望藉咖啡達至世界大同,反而著重眼前:先來吧、玩一下!慢慢就有好事發生。

留言

Your email address will not be published.